Nieuws

Hush Recharge Spots


De stilte zones zijn te herkennen aan het stilte bord met het hush logo erop. Benut je kantoorruimte maximaal met een HUSH RECHARGE SPOT! Op deze plekken zijn materialen aanwezig met tips over hoe je hier invulling aan kunt geven.


Wil jij met jouw organisatie ook deel uitmaken van dit netwerk, en een "stilte zone" beschikbaar stellen? Verbindt jouw merk aan een HUSH Recharge-Spot. Een unieke kans om samen met andere brands impact te maken en elkaar te versterken. We horen graag van je!

Laat je inspireren door HUSH HOURS van anderen.
  • Knoptekst

Welkom!


Investeer in: fittere medewerkers, hogere arbeidsproductiviteit, betere werksfeer, minder verzuim en gemotiveerde medewerkers. 


Vind jij de mentale gezondheid van je werknemers ook belangrijk? 

Voor de meeste mensen is werk een groot onderdeel van hun leven. Het is daarom belangrijk dat werknemers goed in hun vel zitten helaas is dit niet altijd zo. Dat personeel niet kan werken door een burn-out kost jou als werkgever zo'n 300 euro per dag en al gauw 80.000 euro per medewerker. Dit kost het Nederlandse bedrijfsleven 3,1 miljard euro op jaarbasis, volgens TNO. 


Als jij je medewerkers belangrijk vindt sluit je dan aan bij ons partnerschap met vooruitstrevende bedrijven die het welzijn van hun medewerkers als grootste kapitaal zien en voorop hebben staan. Er zijn twee paden die wij bieden om HUSH HOURS te ervaren en te leren HUSH HOURS je eigen te maken.

Story Behind

Adopt your HUSH SPOT


Vind jij de mentale gezondheid van je werknemers ook belangrijk? 

Voor de meeste mensen is werk een groot onderdeel van hun leven. Het is daarom belangrijk dat werknemers goed in hun vel zitten helaas is dit niet altijd zo. Dat personeel niet kan werken door een burn-out kost jou als werkgever zo'n 300 euro per dag en al gauw 80.000 euro per medewerker. Dit kost het Nederlandse bedrijfsleven 3,1 miljard euro op jaarbasis, volgens TNO. 

Story Behind
  • COMMUNITY GIFTS

    FREE HUSH CAMPS


    We geven producten of diensten weg die bijdragen aan gezondheid en vitaliteit. De fietsenmaker die af en toe gratis repareert, de restauranthouder die wekelijks een tafeltje dekt, de betrokken pedicure, de psycholoog die een uur doneert en de landelijke speler die zijn producten wilt delen. We zijn voortdurend op zoek naar organisatie en mensen die bereid zijn hun vaardigheden, producten of diensten, kennis en middelen, tijd en/of energie belangeloos in willen zetten voor anderen. Deze Community Gifts stellen wij beschikbaar aan projecten voor kwetsbare jongeren, blijf- van-mijn-lijfhuizen, vluchtelingencentra, KIKID en de achterban van QUIET Nederland. Neem contact met ons op voor een actuele “ giving” lijst en data waar je op kunt aanhaken. Samen bijdragen aan een menswaardig bestaan voor iedereen.




    DONEREN

    HUSH SPOT

    adopt


    Vind jij de mentale gezondheid van je werknemers ook belangrijk? 

    Voor de meeste mensen is werk een groot onderdeel van hun leven. Het is daarom belangrijk dat werknemers goed in hun vel zitten helaas is dit niet altijd zo. Dat personeel niet kan werken door een burn-out kost jou als werkgever zo'n 300 euro per dag en al gauw 80.000 euro per medewerker. Dit kost het Nederlandse bedrijfsleven 3,1 miljard euro op jaarbasis, volgens TNO. 

    Story Behind

    COMMUNITY GIFTS

    “Tell me and I forget, teach me and I may remember, involve me and I learn” (BenjaminFranklin).

    Met de HUSH Community slaan individuen, bedrijven, maatschappelijke organisaties en overheidsinstellingen de handen ineen voor een mentaal gezonde samenleving. De HUSH HOUR Community moedigt mensen aan om stil te staan bij hun eigen welbevinden en meer tijd vrij te maken voor zelfzorg.

    De Community vraagt aandacht voor onthaasting en helpt mensen voor zichzelf te zorgen en de balans te (her)vinden in een samenleving die draait om economische groei en snelheid. Dit doen we door het delen van inspirerende verhalen, kennis, tools en we inspireren elkaar tot een gezonder leven. Zowel fysiek als mentaal. Portfolio



    Er zijn gelukkig veel changemakers en initiatieven die aandacht besteden
     aan mentale gezondheid. Daarnaast zien we dat organisaties steeds vaker investeren in het welzijn van hun medewerkers. Samen met individuen en bedrijven kunnen we deze lijn voorzetten en werken aan een positieve, open en veilige omgeving om mentaal ‘fitter te worden. Samen kunnen we krachtige verbindingen leggen en met elkaar werken aan een positief gezonder en vitaler Nederland voor iedereen. 



    COMMUNITY GIFTS

    “Tell me and I forget, teach me and I may remember, involve me and I learn” (BenjaminFranklin).


    We geven producten of diensten weg die bijdragen aan gezondheid en vitaliteit. De fietsenmaker die af en toe gratis repareert, de restauranthouder die wekelijks een tafeltje dekt, de betrokken pedicure, de psycholoog die een uur doneert en de landelijke speler die zijn producten wilt delen. We zijn voortdurend op zoek naar organisatie en mensen die bereid zijn hun vaardigheden, producten of diensten, kennis en middelen, tijd en/of energie belangeloos in willen zetten voor anderen. Deze Community Gifts stellen wij beschikbaar aan projecten voor kwetsbare jongeren, blijf- van-mijn-lijfhuizen, vluchtelingencentra, KIKID en de achterban van QUIET Nederland. Neem contact met ons op voor een actuele “ giving” lijst en data waar je op kunt aanhaken. Samen bijdragen aan een menswaardig bestaan voor iedereen.




    HUSH SPOT


    Vind jij de mentale gezondheid van je werknemers ook belangrijk? 

    Voor de meeste mensen is werk een groot onderdeel van hun leven. Het is daarom belangrijk dat werknemers goed in hun vel zitten helaas is dit niet altijd zo. Dat personeel niet kan werken door een burn-out kost jou als werkgever zo'n 300 euro per dag en al gauw 80.000 euro per medewerker. Dit kost het Nederlandse bedrijfsleven 3,1 miljard euro op jaarbasis, volgens TNO. 

    Story Behind

    Feel Well Do Well/ Giving Network/ Supporter/PARTNER PROGRAMMA


    Door middel van een gecertificeerde trainingsprogramma biedt HUSH HOUR ondersteuning aan een kwetsbare doelgroep. Op die manier helpt de HUSH HOUR Community deze mensen om weerbaarder te worden terwijl ze handvatten leren om patronen te doorbreken waar ze van huis uit mee belast zijn. Zodat ze kunnen re-integreren in de maatschappij. Laten we gezamenlijk verantwoordelijkheid nemen en ons

    onvoorwaardelijk inzetten.


    Er zijn gelukkig veel changemakers en initiatieven die aandacht besteden aan mentale gezondheid. Daarnaast zien we dat organisaties steeds vaker investeren in het welzijn van hun medewerkers. Samen met individuen en bedrijven kunnen we deze lijn voorzetten en werken aan een positieve, open en veilige omgeving om mentaal ‘fitter te worden. Samen kunnen we krachtige verbindingen leggen en met elkaar werken aan een positief gezonder en vitaler Nederland voor iedereen. 




    HUSH SPOTS

    Onder persoonlijke begeleiding van een HUSH GUIDE op maat vind je je eigen HUSH HOUR en vul je deze in op de manier die bij jou past. Wij maken deze perfecte " Match" naar aanleiding van een persoonlijke intake. HUSH HOUR matcht jou op thema en op maat aan HUSH GUIDES.

    Ben jij op zoek naar een guide die jou bijstaat bij het maken van keuzes, een expert die jou ondersteunt om jouw pad te vinden? Of loop je een beetje vast en ben je op zoek naar een nieuw inzicht? Op basis van een persoonlijke intake maken wij samen met jou een Soul & Lifestyle plan. Met dit plan kan je samen met onze experts aan de slag op een manier die bij je past. Voor de beeldvorming; dit gaat van een holistisch arts, massage, persoonlijke coaching tot aan een voeding specialist. Altijd gericht op rust en persoonlijke groei.


    Neem contact op voor een persoonlijke vrijblijvende kennismaking.


    Ons richtinggevende HUSH GUIDE netwerk ondersteunt, inspireert en activeert medewerkers op thema’s die voor jouw organisatie relevant zijn. Allen expert op gebied van het faciliteren van persoonlijke ontwikkeling en staan ze bekend om betekenisvolle resultaten. Voor elke fase van de reis van jouw organisatie of medewerkers kunnen onze experts met jou meelopen. Wij adviseren en begeleiden jouw medewerkers bij de perfecte match. Zodat jouw medewerkers met plezier blijven werken en duurzaam inzetbaar zijn.



    Waarom zou jij meedoen?
    (Intro Marketing en MVO komen samen tekstje)
    
    • Er gaat positieve aandacht uit naar jouw brand en onze voorspelling is dat je in de toekomst inkomsten genereert door steeds meer waarde gedreven consumenten.
    • Je neemt maatschappelijke verantwoording.
    • Een unieke kans om samen met andere brands impact te maken en elkaar te versterken.
    • Een wisselwerking tussen het HUSH HOUR platform en je eigen website. Dit zal over en weer gunstig zijn voor je hits en positieve flow.


    Een greep uit ons netwerk



    Is je interesse gewekt?

    door duda-wsm 12 mrt., 2019
    test
    door duda-wsm 12 mrt., 2019
    Amber Alberda
    door duda-wsm 12 mrt., 2019
    Gebruik je stem en leef naar je acties. Het is niet makkelijk, maar wel het juiste.
    HUSH Guides

    HUSH Camps


    door duda-wsm 12 mrt., 2019
    test
    door duda-wsm 12 mrt., 2019
    Amber Alberda
    door duda-wsm 12 mrt., 2019
    Gebruik je stem en leef naar je acties. Het is niet makkelijk, maar wel het juiste.
    HUSH Guides
    door duda-wsm 12 mrt., 2019
    test
    door duda-wsm 12 mrt., 2019
    Amber Alberda
    door duda-wsm 12 mrt., 2019
    Gebruik je stem en leef naar je acties. Het is niet makkelijk, maar wel het juiste.
    Meer HUSH Guides

    HUSH CAMPS

    Dit is een door HUSH HOUR samen- gestelde combinatie van stilte, workouts voor je geest en lichaam, betekenisvolle en wetenschappelijke tools en heerlijke recepten waar je energie van krijgt.

    Aanstaande activiteiten


    • 4 juli - zomerse barbecue

      Geef een volledige beschrijving van het evenement, waaronder het tijdstip, de locatie, wat bezoekers moeten meenemen en de beoogde doelgroep. 

    • 7 juli - etentje in de kerk

      Geef een volledige beschrijving van het evenement, waaronder het tijdstip, de locatie, wat bezoekers moeten meenemen en de beoogde doelgroep. 

    • 12 juli - gezinsavond

      Geef een volledige beschrijving van het evenement, waaronder het tijdstip, de locatie, wat bezoekers moeten meenemen en de beoogde doelgroep. 

    • 16 juli - planning voor hulp in de gemeenschap

      Geef een volledige beschrijving van het evenement, waaronder het tijdstip, de locatie, wat bezoekers moeten meenemen en de beoogde doelgroep. 

    Share by: